tisdag 4 oktober 2011

Dagens, nej veckans värsta!

Ok, mina vänner, förställ er scenariot...måste även påpeka att detta är en sann historia...tyvärr...

Kom intet ont anande spatserande ner för trappan i trapphuset här hemma med Lilla T och Mille.

Satte Lilla T i kärran och började rulla iväg när jag hör världens skrik.

Vad springer därifrån om inte en ASSTOR och jag menar verkligen ASSTOR råtta!! Jag lyfte (läs: slet) ut både barn och hund till baksidan av huset och ringde vaktmästaren.

Han kom hit, gick in i trapphuset och liksom hoppade ut och sa " men den va ju stor ju"....Öhhh, JAG VET!! Tydligen hade den stackars råttan då omkommit. Det verkar ju inte bättre än att jag dödade den...Jag har alltså kört över och DÖDAT en råtta så här på förmiddagen...Dagen kunde ha startat bättre om man säger så...

1 kommentar:

  1. Allt händer verkligen idag älskling, vilken härlig morgon ni verkar ha haft.
    Saknar er massor!

    SvaraRadera