lördag 8 oktober 2011

Om jag hellre skulle vilja gå och sova igen??Näääärrååååå...

Åh, vad det är härligt att sitta här vid frukostbordet kvart i sju en lördagsmorgon. Det är så härligt, så härligt. Det är så trevligt när det är kolmörkt ute också, verkligen.

Nu ska jag bara studsa upp här ur kökssoffan och ikläda mig dagens arrangemang och sedan lätt och behändigt kasta mig upp på den lilla cykeln och sedan trampa iväg lite så där glatt.

Vart jag ska så här på lördagsmorgonen? Jo, till skolan så klart, åh, vad fantastiskt.

Om jag glömt att det råkar vara lördag? Nääärååå men har ju lite att pyssla med så det går det tyvärr inte att ta hänsyn till. Och vem skulle föresten inte vilja sitta i skolan en lördag, det finns ju inget bättre, åh härligt, härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar